عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

آیا جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی برای شما مناسب است؟


تصمیم گیری برای انجام عمل زیبایی بینی یک نظر خیلی مشخص میباشد و فقط شمائید که در مشاوره با جراح بینی تان و نزدیکترین دوستان و خویشان، تصمیم به انجام آن میگیرید. برای اکثر بیماران یک جراحی زیبایی بینی موفقیت آمیز، پیام آور در اعتماد به نفس، عزت نفس و ارتباطات اجتماعی می باشد.
-  آیا خطرات احتمالی عمل زیبایی بینی را مدنظر قرار میدهید؟
اما در کنار اثرات مثبت عمل زیبایی بینی، شما باید ملاحظات خطرات احتمالی جراحی و عدم دستیابی به انتظارات بعد از عمل را داشته باشید.  به دلیل محدودیت در انجام یک جراحی بینی بی نقص توسط  جراح، شما به جای فکر کردن به یک عمل زیبایی بینی بی نقص، به بهبود ظاهری و عملکرد بینی توجه نمائید.
در بهترین شرایط یک جراح ماهر، به یک نتیجه نزدیک بی نقص برسد و آن در صورتی است که جراح فوق یک نگاه هنری، مهارت لازم، اجزاء ساختمانی (استخوان، غضروف)، پوست نجیب و یک مقدار شانس داشته باشد.
عوارض عمل زیبایی بینی در همه بیماران می تواند اتفاق افتد، ولی وضعیت عمومی خوب، جوانی، بافت خوب بینی، توجه ویژه به ظرافت کار کردن و مهارت جراح، نوید بخش نتیجه خوب خواهد بود. توجه نمائید که همه جراحان کار هنری خود را با چاقوی جراحی انجام میدهند و نه سحر و معجزه. همه جراحان خوب وعده کار خوب را می دهند و هیچکدام تضمین کار بی نقص نمی کنند.
- آیا  انتظارات شما از جراحی زیبایی بینی منطقی و واقع گرایانه است؟
طی سالیان تجربه،  اینجانب مشاهده نموده ام که انتظارات بیماران با بینی های بدتر، منطقی تر می باشد. بالعکس، متاسفانه بیماران با بینی های جذاب کاملا انتظارات غیر واقع گرانه دارند.
در واقع، یک بینی تقریبا بی نقص در یک بینی صاف و  قرینه و تناسب اجزاء آن محتمل می باشد، با این حال باز رسیدن به این مرحله محتاج مهارت ویژه می باشد، شاید یک نتیجه متوسط در این گروه از بیماران توضیحی باشد که چرا علیرغم بازار گرم جراحی زیبایی بینی ناراضی باشند. این در حالی است که رسیدن به یک بینی تقریبا بی نقص در بینی که بسیار بزرگ، شدیدا کج، گوشتی، قبلا آسیب دیده، یا عدم وجود غضروف های محکم نا محتمل ولی حتمی بهبود نسبی باعث تغییر شگرف در صورت خواهد شد.
اگر چه ساختار بینی قبل از عمل زیبایی بینی به میزان زیادی پیش بینی کننده نتایج تقریبا بی نقص خواهد بود، انتظار یک نتیجه کامل و بدون نقص یک انتظار غیر منطقی می باشد.
آیا شما به دنبال بهبود و بهتر شدن هستید و یا به دنبال تمام کمال شدن؟
اگرچه امروزه میلیونها بیمار تحت عمل زیبایی بینی از نتیجه نسبی راضی بوده و این نتیجه برایشان لذت بخش می باشد هستند کسانی که این نتایج برایشان به صورت وسواس گونه غیر قابل قبول بوده و به دنبال نتیجه بدون نقص می باشند.
برای افراد با وسواس نتیجه تمام و کمال و بی نقص، اجراء جراحی های مکرر منجر به بد شکل‌های پیشرونده  و سرانجام چهره نا زیبا می گردد. ( نمونه آن مایکل جکسون)
 
افراد مشهور زیادی که مثال آن مایکل جکسون می باشد، به طور بیمار گونه و وسواسی قدم در مسیر خطرناک  خواست های غیر منطقی گذاشته که سرانجام آن صورت ها و بینی های زشت می باشد.
در حالیکه، بسیاری از بینی های نازیبا با تکنیک های امروزی سروسامان می گیرند، بیماران با نتایج نزدیک بی نقص (near  perfect appearance) ، عاقلانه است که از جراحی های بیشتر و پذیرش خطرات آن اجتناب نمایند.
اگر چه تصمیم به انجام عمل ترمیمی بینی یا ترمیم بینی بعد از کلی ارزیابی های دقیق و در نظر گرفتن خطرات و محاسن عمل جراحی مجدد توسط جراح و بینی گرفنه می  شود، با اینحال هرگونه جراحی اضافی، خطر یکسری عوارض نا خواسته را در ارتباط با وقایع بهبود زخم پیش می آورد.
پس نه همه بینی ها کاندید جراحی دوباره بینی یا عمل ترمیمی بینی ( به اصطلاح روتوش بینی) هستند. در یک کلام اکثر بینی های عمل شده را بایستی از نظر عمل دوباره به دید اغماض نگریست و معمولا بهترین فرد جهت عمل ترمیمی بینی یا همان ترمیم بینی جراح اولیه می باشد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.