عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

ویژگی و شرایط جراحی بینی فانتزی

ویژگی و شرایط جراحی بینی فانتزی

امروزه جراحی زیبایی بینی طرفداران بسیاری دارد ، بینی فانتزی نیز جزو انواع بینی است که بسیاری از افراد و مخصوصا خانم های جوان علاقه زیادی به  آن دارند ، با توجه به  اهمیت زیبایی بینی نیاز است که دقت و توجه بالایی را در انتخاب جراح بینی داشته باشید .

بینی فانتزی یا عروسکی که امروزه مراجعین بسیاری را به کلینیک های عمل زیبایی بینی می کشاند دارای قوس نسبتا زیادی می باشد که فرم چهره را به شدت تحت تاثیر  قرار می دهد ، به طور کلی بینی فانتزی دارای پوست نازک ، پره های کوچک و تیغه ی باریکی است که فرم زیبا و بسیار ظریفی دارد .

با دقت در اعضای چهره می توان تشخیص داد که این نوع بینی متناسب با چهره ی فرد است یا خیر ، بنابراین باید به نظر جراح در رابطه با انتخاب نوع و فرم بینی بعد از عمل زیبایی بینی احترام بگذارید .

شرایط عمومی برای جراحی زیبایی بینی فانتزی

برای داشتن بینی فانتزی نیاز به یک بینی محکم و استخوانی خواهید داشت ، یک بینی با غضروف های سفت و محکم . افرادی که دارای بینی نوک پهن می باشند گزینه های مناسبی برای عمل زیبایی بینی فانتزی نیستند از این رو توصیه می شود که دید منطقی نسبت به نتیجه جراحی داشته باشید . بینی های گوشتی پوست ضخیمی دارد و البته این نوع بینی غضروف های بسیار ضعیفی دارد که نمی تواند به خوبی تغییرات ایجاد شده در زمان عمل زیبایی بینی را نشان دهد .

البته نکته ی مهم دیگر در رابطه ی با عمل زیبایی بینی فانتزی پوست است ، پوست یکی از تعیین کننده ترین مسائل در جراحی بینی است ، هرچه پوست نازک تر ، صاف تر و جنس بهتری داشته باشد نتیجه ی عمل زیبایی بینی و کیفیت عمل نیز بالا خواهد بود ، در مقابل پوست های ضخیم که دارای چربی زیاد و اسکار می باشند می تواند نتیجه را کمی دچار تغییر نماید .

پوست بینی های استخوانی معمولا مناسب است و دارای پره های نازکی می باشد اما در بینی نوک پهن این ضخامت بالا بوده و اصلا ظاهر شکیلی برای بینی فانتزی ایجاد نمی کند .

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی بینی

بهتر است پیش از اینکه برای جراحی زیبایی بینی اقدام کنید پس از انتخاب پزشک مناسب یک جلسه مشاوره عمل بینی داشته باشید تا جراح مشخص کند آیا شما گزینه مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستید یا عمل بینی نمی تواند برای شما موفقیت آمیز باشد ،همچنین شاید نیاز باشد که انجام عمل بینی  به تاخیر بیفتد .

افراد مناسب برای عمل زیبایی بینی چه کسانی هستند ؟

  • این افراد باید از نظر فیزیکی سلامت کامل داشته باشند و  به بیماری خاص و یا فعالی مبتلا نباشند.
  • در واقع بهترین کاندیدای مناسب کسی است که علاوه بر سلامت فیزیکی از نظر روان شناختی نیز سلامت روحی مناسبی داشته باشد.بهتر است استقلال روحی داشته باشند زیرا در غیر این صورت بعد از عمل زیبایی بینی پشیمان می شوند و یا ابنکه احساس می کنند جراحی بینی در آنها تغییر خاصی را ایجاد نکرده است و میی توانستند چهره ی بهتری داشته باشند در صورتی که عمل زیبایی بینی موفقیت آمیزی داشته اند .
  • پوست بینی باید کیفیت مطلوبی داشته باشد.مثلا افراد با پوست بینی خیلی  نازک عمل زیبایی بینی مشکلی را در پیش دارند
  • در صورتی که شما از مواد مخدر و به طور کلی دخانیات استفاده می کنید بهتر است به مدت چند ماه آن را ترک کنید زیرا عمل زیبایی بینی را با مشکل روبه رو خواهد خواست.

اما از لحاظ ظاهری افرادی که مشکلات زیر را دارند می توانند با عمل زیبایی بینی چهره زیباتری داشته باشند .

  • بزرگی بینی به نسبت صورت و دیگر اجزای صورت
  • نوک بینی به سمت پایین آویزان باشد
  • نوک بینی پهن و یا ضخامت زیادی داشته باشد .
  • وقتی که از نیم رخ به صورت فرد می نگریم قوز بینی به صورت واضحی دیده شود.
  • بینی به سمت چپ و راست متمایل شده باشد .

جراحی بینی گوشتی

عمل زیبایی بینی یکی از اعمال زیبایی است که می تواند با تغییر در ساختار غضروف ها فرم کلی بینی را تغییر دهد.  دقت در انتخاب جراح زیبایی بینی باعث می شود تا شما از نتیجه ی جراحی رضایت کامل را داشته باشید. فرد کاندید برای جراحی زیبایی بینی باید دید منطقی و ایده آلی به نتیجه جراحی داشته باشد و در صورتی که انتظارات وی باا جراح هم نظر بود می توان برای جراحی زیبایی بینی آماده شد.

یکی از انواع بینی جراحی زیبایی بینی گوشتی می باشد ، بینی های گوشتی برای جراحی نیاز به حساسیت و ظرافت بسیار بالایی دارند که در زمان جراحی باید لحاظ شود از این رو باید در انتخاب جراح به خوبی دقت نمایید .

ویژگی های بینی نوک پهن:

بینی نوک پهن دارای غضروف های بسیار ضعیفی هستند که قابلیت نگهداری بینی را به خوبی ندارند، پوست این نوع بینی بسیار ضخیم است و البته استخوان این نوع بینی نیز کم و نازک می باشد .
جراحی زیبایی بینی گوشتی نیاز به تقویت غضروف ها دارد که البته این تقویت باعث می شود که فرم بینی محکم تر و  مستحکم تر شود، زمانی که بینی گوشتی به خوبی جراحی شود، تغییرات ایجاد شده در آن به خوبی نشان داده می شوند.

نتیجه جراحی زیبایی بینی های گوشتی :

جراحی برروی بینی های گوشتی طبیعی خواهد شد ، یک بینی متناسب با چهره با فرمی طبیعی و زیبا که ساختار کلی آن حفظ شده باشد، افرادی که دارای بینی های گوشتی می باشند نباید انتظار یک بینی عروسکی و یا فانتزی را داشته باشند زیرا پوست بینی های گوشتی بسیار ضخیم است و نمی توان نوک بینی را سربالا یا بسیار کوچک نمود . از این رو به افرادی که بینی های گوشتی دارند توصیه می شود که در انتخاب جراح بینی نوک پهن دقت کافی را  داشته باشند .

تکنیک های جدید برای جراحی زیبایی بینی

امروزه روش ها و تکنیک های بسیار مهم و پیشرفته ای برای عمل زیبایی بینی ارائه شده است که می تواند مشکلات و معایب بینی گوشتی را به خوبی رفع نماید و فرم و ساختار آن را بسیار زیبا کند . از این رو افراد نباید نگران نتیجه ی بعد از عمل زیبایی بینی باشند زیرا اقدامات و تجهزیات بسیار پیشرفته ای برای پوست ضخیم و غضروف نرم این  نوع بینی وجود دارد.

افتادگی بینی بعد از عمل زیبایی بینی

آیا بینی بعد از عمل زیبایی بینی دچار افتادگی می شود؟
خیر بینی در صورتی که به خوبی عمل زیبایی بینی شود و جراح از تکنیک های ویزه جراحی استفاده کرده باشد به هیچ عنوان بعد از جراحی دچار افتادگی نخواهد شد .
چه روشی برای عمل زیبایی بینی این نوع بینی پیشنهاد می شود ؟
بهترین روش برای عمل زیبایی بینی بیماران با پوست ضخیم، روش باز است. در روش بسته چون نوک بینی به خوبی دیده نمی شود و دسترسی به نوک بینی محدود است، نتایج برای جراحی بینی های گوشتی چندان خوب نیست.

بیماران با پوست ضخیم باید انتظارات منطقی نسبت به عمل زیبایی بینی داشته باشند و بدانند هیچگاه بینی آنها مانند بیماران با پوست مناسب نمی شود.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.